Tuesday, December 7, 2010

despair

hai ..macam aku ckp, blog ni luahan hati aku yang aku tak tau n tak sure nak ceter kat sape...semoga ngan menulis, ill survive...seriously i cant breathe...aku rasa susah sgt..nape? isu dia simple, bg kaum adam sure ckp ni kes jealous...yes ni mmg aku jeles, tp apa yg trigger aku smpai aku rasa jeles, marah, emo, asyik nk nangis semua mende ni? ingat pom ni jeles tak bertempat ke? common la, perempuan skrg adalah perempuan yang sgt bertimbang rasa , boleh berpikir , tak terlalu bergantung dekat lelaki, so for sure, sblm nak marah , nak jeles, jelas dia dh buat pertimbangan dulu...sakitnya hati hanya tuhan yang tahu...aku bukan suka nak marah2 tak tentu hala...tp kita syg dia, i trust you...cmna plak kalo aku dh tau yang si dia mmg penah rapat ngan perempuan tu dulu before aku..for sure takleh nak marah, kene redha la, perempuan tu dtg lagi dulu kot..masalah nya skrg...cm na plak kalo pom tu dtg, dan taknak pergi??? seriously i cant make any conclusion, tak sure pom tu dia dtg sebab awak layan ke,or pom tu mmg nak ikut awak..??? so sbb lain situation lain conclusion,

benda ni lah buat aku jadi ragu2 ,aku percaya dia, but i cant stop crying, demam dh teruk..**** lah..kenapa nak mcm ni? saya kan perempuan alaf baru...saya kan boleh hidup berdikari, but when reality comes crushing to us, i d need to admit that i love u, i want you, i know that i cant stand still, alone, apapun hawa tu kan milik adam...so kenapa you tak boleh nak selesaikan masalah ni, you nak sape ? ckp nak saya..tp awak explain ke kat perempuan tu,saya rasa if awak ckp betul2 kat dia, she will understand, dia pun perempuan mcm saya, we know how to think, lagi satu kenapa awak tak berterus terang gan saya yang dia jugak ada ..yang saya tau awak ckp awak takde pape ngan dia, tp still tgkp gbr semua skli...mmg la org kata takkan la nak tgkp gbr pun takleh..tp ni gbr awak ...one pic that reflects thousand of words....
saya perempuan awak,saya percaya awak, mcm saya ckp, jgn la buat saya ragu2, you have chance to tell me , but u didnt say, not even a word...saya ada hati,saya manusia,

to that girl, i really wanna know whats going on between both of you...saya perempuan bukan setia dan pekakkan terus telinga,saya perempuan yang ada hati dan perasaan, mmcm awak,cuma skrg awak buat saya ragu2 dekat dia, awak mmg dgn dia ke awak just nak saya mcm tu ,so awak still boleh ngan dia??? common la kita perempuan, boleh bercakap ttg hati dan perasaan kita....kita bukan perempuan bodoh dan dungu utk nak serang sama satu jenis dengan membabi buta, kita tak tuli dan kita jugak tak pekak...sbb taknak jadi tuli dan pekak la ,saya tulis entry ni, saya sakit hati,tp apa boleh buat, saya takda jalan penyelesaian kalau masing2 tak membantu antara satu sama lain...awak , dia yang disayangi, tolong la selesaikan kekusutan jiwa ni...saya nak bahagia...mcm org lain...tolong la, we are old enuf to play this stupid love game.

ended.

No comments:

Post a Comment